•………음악 리스트

리지 맥과이어 OST - What Dreams Are Made Of

크리아이 2009. 6. 30. 20:02

 

85

 

Daum 뮤직 [What Dreams Are Made Of] 바로가기

 

 

[이미지 출처 : Daum 뮤직]

http://music.daum.net/album/album.do?albumId=74875

 

Hey now
Hey now
Hey now
Hey now

 

Have you ever seen such a beautiful night?
당신은 이렇게 아름다운 밤을 본적이 있나요?
I could almost kiss the stars for shining so bright
나는 밝게 빛나는 별에 키스를 할수도 있어요
When I see you smiling, I go
당신의 웃는 모습을 봤을때, 나는 가요


Oh Oh Oh


I would never want to miss this
나는 절대 이것을 놓치고 싶지 않아요
cuz in my heart I know what this is
내 가슴속에 이것이 무엇인지 알기 때문이죠
 
Hey now
Hey now
 
This is what dreams are made of
이것이 꿈을 만드는 것이죠

 

Hey now
Hey now

 

This is what dreams are made of
이것이 꿈을 만드는 것이죠
I've got somewhere I belong
나는 있어야 할곳을 찾았어요
I've got somebody to love
나는 사랑할 사람을 찾았어요
This is what dreams are made of
이것이 꿈을 만드는 것이죠
 
Have you ever wondered what life is about?
당신은 인생이 무엇인지 궁금한적이 있나요?
You could search the world and never figure it out
세상을 다 찾아봐도 알수가 없어요
You don't have to sail all the oceans
당신은 모든 바다를 갈수는 없어요


No No No
아니야 아니야 아니야


Happiness is no mystery and
행복은 불가사의가 아니예요
Here now it's you and me
그리고 여기 지금 당신과 내가 있어요
 
Hey now
Hey now

 

This is what dreams are made of
이것이 꿈을 만드는 것이죠

 

Hey now
Hey now
 
This is what dreams are made of
이것이 꿈을 만드는 것이죠
I've got somewhere I belong
나는 있어야 할곳을 찾았어요
I've got somebody to love
나는 사랑할 사람을 찾았어요
This is what dreams are made of
이것이 꿈을 만드는 것이죠

Open your eyes
눈을 떠요
(This is what dreams are made of)
(이것이 꿈을 만드는 것이죠)


Shout to the sky
하늘에 소리쳐요


(This is what dreams are made of)
(이것이 꿈을 만드는 것이죠)


Then I see you smile and I go
그리고 당신의 웃으면 나는 가요

 

Oh Oh Oh
 
Yesterday my life was duller
어제까지의 나의 삶은 활기가 없었어요
Now everything's technicolor
지금 모든것이 선명해요
 
Hey now
Hey now
 
This is what dreams are made of
이것이 꿈을 만드는 것이죠

 

Hey now
Hey now
 
This is what dreams are made of
이것이 꿈을 만드는 것이죠
I've got somewhere I belong
나는 있어야 할곳을 찾았어요
I've got somebody to love
나는 사랑할 사람을 찾았어요
This is what dreams are made of
이것이 꿈을 만드는 것이죠

Dreams
꿈은
This is what dreams are made of
이것이 꿈을 만드는 것이죠

 

(Hey now, hey now, hey hey hey)

Hey now

(Hey hey hey)

 

This is what dreams
꿈은 이것들로

 

(Hey now, hey now hey hey hey)

 

This is what dreams
꿈은 이것들로
What dreams are made of
이것이 꿈을 만드는 것이죠